FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak długo trwa realizacja zamówienia ?

Zamówienia realizowane są w terminie 48 godzin (dotyczy dni roboczych) od momentu otrzymania wpłaty. Przy płatnościach kartą płatniczą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji. Do tego czasu należy doliczyć 1-2 dni na dostawę przesyłki przez firmę przewozową.

Co oznacza komunikat "w koszyku jest towar sprowadzany na zamówienie”?

Oznacza to, że zamówienie jest wysyłane z magazynu zewnętrznego, nie wpływa to na czas realizacji zamówienia. 

Czy mogę śledzić przesyłkę ?

W momencie pakowania wysyłki, w karcie zamówienia oraz mailu z potwierdzeniem, udostępniamy numer listu przewozowego. 

Czy towar oferowany w sklepie jest oryginalny? 

W naszym sklepie znajdziesz wyłącznie oryginalne produkty. Wszystkie produkty oferowane w sprzedaży pochodzą ze sprawdzonych źródeł. Produkty przedstawione w ofercie sklepu są nowe.

W jaki sposób mogę zwrócić towar ? 

Zobacz tutaj

W jaki sposób mogę wymienić zamówiony towar ?

Jeśli chcesz wymienić produkt, dokonaj jego zwrotu, a następnie zamów artykuł, którym jesteś zainteresowany.

Ile mam czasu na zwrot towaru ? 

Towar możesz zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 

Dostarczono mi nieprawidłowy produkt. Co mam zrobić ?

Zgłoś nam mailowo zaistniała sytuację, następnie prosimy o zwrot do nas błędnie otrzymanego produktu. Jak tylko nasz magazyn zaksięguje przesyłkę zwrotną, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz zwrócimy należność lub wymienimy na taką jaka powinna być wysłana. 

 

 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 211 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-18
Ok
2023-05-17
Zgodnie z zamówieniem sprawnie i szybko
pixel