FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak długo trwa realizacja zamówienia ?
Zamówienia realizowane są w terminie 48 godzin (dotyczy dni roboczych) od momentu otrzymania wpłaty. Przy płatnościach kartą płatniczą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji. Do tego czasu należy doliczyć 1-2 dni na dostawę przesyłki przez firmę przewozową.
Co oznacza komunikat "w koszyku jest towar sprowadzany na zamówienie”?
Oznacza to, że zamówienie jest wysyłane z magazynu zewnętrznego, nie wpływa to na czas realizacji zamówienia.
Czy mogę śledzić przesyłkę ?
W momencie pakowania wysyłki, w karcie zamówienia oraz mailu z potwierdzeniem, udostępniamy numer listu przewozowego.
Czy towar oferowany w sklepie jest oryginalny?
W naszym sklepie znajdziesz wyłącznie oryginalne produkty. Wszystkie produkty oferowane w sprzedaży pochodzą ze sprawdzonych źródeł. Produkty przedstawione w ofercie sklepu są nowe.
W jaki sposób mogę zwrócić towar ?
W jaki sposób mogę wymienić zamówiony towar ?
Jeśli chcesz wymienić produkt, dokonaj jego zwrotu, a następnie zamów artykuł, którym jesteś zainteresowany.
Ile mam czasu na zwrot towaru ?
Towar możesz zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Dostarczono mi nieprawidłowy produkt. Co mam zrobić ?
Zgłoś nam mailowo zaistniała sytuację, następnie prosimy o zwrot do nas błędnie otrzymanego produktu. Jak tylko nasz magazyn zaksięguje przesyłkę zwrotną, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz zwrócimy należność lub wymienimy na taką jaka powinna być wysłana.